עבדתי כבר עם מלא חברות פרסום...
איך הפעם זה כן יעבוד לי?
- הפעם תעבוד עם חברת פרסום שלא ממוקדת בלהביא "מבול של לידים" אלא מבול של לידים רלוונטים.
- חברת הפרסום שלך תהיה מחוברת למערכת CRM שלך או שהיא תספק לך מערכת משלה, כדי שהיא תבין בדיוק מה הסטטוס של כל ליד שנכנס מהפרסום, ורק על בסיס זה היא תעשה אופטימיזציה.
- החברה שלך היא שונה ומיוחדת וזה לא מונגש נכון בשיווק. איש מקצוע שמומחה בקריאייטיב צריך לשבת איתך אחת ולתמיד ולהבין באמת מה אתם עושים, ולהנגיש את זה שונה.
- רמה המיתוג שלך קובעת איזה לקוחות אתה תמשוך אליך לחברה, ולכן הקריאייטיב שלך יהיה ברמה הגבוהה ביותר כדי שתוכל לדרוש את הכסף שבאמת מגיע עבור השירות שלך, ותשמע הרבה פחות - "ואו יקר לי".