כל הכבוד

עברתם את בדיקת ההתאמה בהצלחה!

עכשיו יש לכם הזדמנות להצטרף לתוכנית הליווי של מכללת BeRule וללמוד איך לנהל, למדוד ולמקסם את ספקי הדיגיטל שאיתם אתם עובדים!

Must Rule Marketing

להפסיק להתנהל… להתחיל לנהל!

תכנית הליווי שתלמד אתכם איך לייצר יותר לידים, יותר הכנסות,
ואיך לשפר את ביצועי הספקים שלכם בעשרות אחוזים, ללא השקעה כספית נוספת
וכמובן, מבלי לעשות את השיווק בעצמכם!

18 מפגשי live zoom

מפגש אחד בשבוע

אורך מפגש: 3 שעות

ימי רביעי משעה 18:00

רוצים לשמוע עוד?
השאירו פרטים ונחזור אליכם ממש בקרוב!

למי תכנית Must Rule Marketing מיועדת?

תכנית הליווי הייחודית Must Rule Marketing מיועדת לעסקים שמתבססים על הכנסות בזירה הדיגיטלית, ומסתמכים על ספקים שונים כדי לבסס את הפעילות השיווקית שלהם. למרבה הצער, קיימים לא מעט "מומחים בגרוש" ושרלטנים שמבטיחים הבטחות מכאן ועד להודעה חדשה, ובפועל הם מספקים רק חלק מהפוטנציאל האמיתי של שכר הטרחה שמשולם להם!

יתרונות תכנית הליווי
Must Rule Marketing

לנהל

נלמד להכיר את הפעילות שבידי המשווקים שלכם, איך להניע אותם ולחבר אותם ליעדים העסקיים שלכם.

למדוד

נלמד באיזה פרמטרים למדוד את ביצועי המשווקים ואת יעילותם בפרק זמן נתון ובהתאמה למדדים ריאליים.

למקסם

נלמד איך לייצר יותר לידים, יותר הכנסות, והחזר השקעה גדול יותר על תקציב השיווק שלכם.

מה תלמדו בקורס ?

#1

מתחילים, מחממים מנועים

שיעור בהנחיית מרצה מומחה – דור בן בשט
שיעור בו נעסוק במושגי בסיס חיוניים, נבין מהי המהות האמיתית של פעילות השיווק, ונסקור את ההבדלים המרכזיים בין פעולות השיווק מסורתיות לפעולות שיווק בדיגיטל.

#2

הבסיס לשיווק - חזון, בידול, מוצר

שיעור בהנחיית מרצה מומחה – רבקה אלימלך
למדו על ההבדל בין בניית מוצר לבניית פתרון, ובמקביל למדו איך לזהות בעצמכם את היתרון העיקרי שמייחד אתכם מול המתחרים, כיצד לנסח אותו במילים פשוטות, ולמנף אותו לפעילות שיווקית מתוכננת, מדידה ויעילה פי כמה.

#3

לשלוט בפייסבוק

שיעור בהנחיית מרצה מומחה – שלומי כהן
היכרות עם פלטפורמת הפרסום של פייסבוק וסוגי הקמפיינים השונים – שיעור שבסופו תוכלו לדעת גם אם המשווק שלכם בוחר את הקמפיין הנכון עבורכם, מה זה באמת משפך שיווק, ומה גורם לקמפיין להחזיר את ההשקעה.

#4

לנהל את גוגל

שיעור בהנחיית מרצה מומחה – אנידור חקק
האם המשווק הדיגיטלי שלכם מושך לכיוון פעילות שיווק אורגנית או פעילות ממומנת? בשיעור זה תלמדו על היתרונות והחסרונות בכל אחת מהגישות, כך שתוכלו לנהל את האסטרטגיה מלמעלה, וגם תיחשפו לצעדים קלים ופשוטים ליישום שיאפשרו לכם להוריד את עלות הפרסום ללא פגיעה בביצועי הקמפיין.

#5

לכתוב כמו קופירייטר

שיעור בהנחיית מרצה מומחה – ברק רוט
האם המילים שבהם משתמש המשווק שלכם באמת מביאות תוצאות? בשיעור זה תלמדו על כוחן של המילים ועל הדרכים לבדוק את השפעתן על הקמפיינים שלכם, לצד לימוד מעשי של כתיבת פוסטים שיווקיים ממירים ויעילים.

#6

להמריא עם אתרי אינטרנט ודפי נחיתה

שיעור בהנחיית מרצה מומחה – שי כהן
לבנות דף נחיתה או אתר זה לא עניין של מה בכך – צריך לדעת מתי נכון להשתמש בכל אחד מהם, צריך לדעת לזהות מה עובד או לא עובד ומה לשפר כדי לשפר את הביצועים, וזה בדיוק מה שתלמדו בשיעור זה. בסיום השיעור יהיו לכם הכלים לבחון אם דף הנחיתה (או האתר) שנבנה על ידי המשווק שלכם אכן נבנה כהלכה.

#7

לצאת למסע לקוח עם אוטומציות

שיעור בהנחיית מרצה מומחה – אלכס אוטומציות
לחבר את הטופס לרשימת תפוצה או למערכת הניהול של העסק? ואולי גם וגם? בשיעור זה תוכלו ללמוד על סוגי האוטומציות השונות, כיצד תוכלו למדוד את הביצועים ולנהל אותן לטובת פעילות המצריכה מעט מאוד מעורבות מצדכם. והכי חושב, איך עבודה נכונה עם אוטומציות, יחסכו לכם, ויכניסו לכם המון כסף.

#8

לבנות תחזית עסקית

שיעור בהנחיית מרצה מומחה – נחום בסה
שיעור בהנחיית יועץ פיננסי במסגרתו נלמד לייצר תחזית פסימית, אופטימית וריאלית ונבין מדוע עלינו לעשות זאת. מתי נכון ולא נכון לקחת הלוואת אשראי לעסק, ומתי להשקיע כסף כדי לייצר עוד הכנסות.

#9

לתכנן נכון בעזרת תוכנית שיווק

שיעור בהנחיית מרצה מומחה – דור בן בשט
הידעתם שהרוב המוחלט של חברות השיווק לא יוצרות עבורכם תוכנית שיווק פשוטה?! בשיעור זה תוצג הדרך היעילה לבניית גאנט עבודה לתכנית שיווק יסודית שאותה תוכלו לנהל ביד רמה ובשליטה מלאה, ובנוסף – נלמד איך לבנות תמהיל שיווק חכם העושה שימוש במספר ערוצי שיווק, ומכניס המון כסף.

#10

למדוד, לנהל ולמקסם
ספקי שיווק וחברות פרסום

שיעור מסכם בהנחיית – דור בן בשט
בו תלמדו איך ומה למדוד מול ספקי השיווק שלכם, מהי חלוקת האחריות ביניכם, אילו תוצרים עליכם לקבל מהמשווק שעובד איתכם, היכן אפשר למצוא ספקים חלופיים במקרה הצורך ואיך לקרוא בפשטות דוחות סטטיסטיים מורכבים. בנוסף לכך תקבלו המון כלים פרקטים שילמדו אתכם להתנהל עם כל משווק/חברת פרסום.

וזה לא הכל!

שיעורים אלו יספקו לכם מעטפת שלמה וכוללת לעולם השיווק הדיגיטלי בכלל ולפעילותם של המשווקים הדיגיטליים בפרט, ובנוסף – יאפשרו לכם ללמוד ולהבין אם הספקים שלכם באמת מומחים בתחומם ואם הם מתאימים לנבחרת המקצוענים של העסק שלכם – מקצוענים שרתומים להצלחה שלכם ולתוצאות עקביות פעם אחר פעם!

מתקשים למצוא את המשווקים הטובים בשוק? במסגרת תכנית הליווי תיחשפו לנבחרת הספקים של מכללת BeRule – מקצועני פרסום שנבחרו בקפידה על ידינו לאחר שקלול יסודי של ביצועים וחוות דעת.

אנחנו מקפידים לעבוד רק עם מאגר המומחים, ואם תרצו – תוכלו גם אתם!

רוצים לשמוע עוד?
השאירו פרטים ונחזור אליכם ממש בקרוב!

הכירו את נבחרת המרצים

דור בן בשט

ריקי אלימלך

מייסד ומנכ"ל מכללת BeRule, יזם הייטק ויועץ עסקי בעל ניסיון עשיר בליווי מאות עסקים וחברות.

בעברו, פעל דור כסמנכ"ל השיווק של חברת ההזנק, ולאחר מכן פתח את סוכנות השיווק הדיגיטלית BuzzMedia, בה קידם יחד עם שותפו מעל ל-500 עסקים בעזרת סרטוני וידאו קריאטיביים, קמפיינים ממומנים וניהול דפים עסקיים, והביא להגדלת הרווחים התפעוליים בעשרות אחוזים. הניסיון המעשי בעולם זה הקנה לדור מומחיות בזיהוי וגיוס ספקי השירות הנכונים והמקצועיים ביותר, לצד מעקב אחר ביצועיהם ושיפור תוצאות השיווק שהם מביאים.

כיום, דור מנהל את מכללת BeRule, המתמחה בהכשרות מדויקות ופרקטיות לעסקים, הכשרות המובילות להצלחה באמצעות ניהול פעילות שיווקית יעילה ומנוהלת טוב יותר.

בעלת 15 שנות נסיון בשיווק אסטרטגי, פיתוח מותגים ופיתוח עסקים. מנחה ומרצה בארגונים בנושא תקשורת משפיעה, ניהול עצמי ומנהיגות אישית. מובילה אנשים, עסקים וארגונים להתפתחות והצלחה באמצעות אימון לניהול ופיתוח קריירה. מאסטר NLP – מאמנת מוסמכת בכירה, חברה בלשכת המאמנים ומדריכה מאמנים.

ריקי היא מומחית בליווי עסקים קטנים בינוניים, וגם בתהליכי מיקוד אישי ועסקי במעברים משמעותיים.
בעלת MBA במנהל עסקים (התמחות בשיווק).

שלומי כהן

אנידור חקק

מקצוען בייעוץ שיווקי ובפרסום ממומן בפייסבוק. ב-5 השנים האחרונות עזר שלומי לבעלי עסקים קטנים – לייצר הכנסות גבוהות ולנהל עסק רווחי באופן שוטף, להתנהל ברווחה והנאה, ולאפשר להם את היכולת לכלכל את עצמם ואת משפחתם בכבוד. מעצם היותם עסקים קטנים, גם התקציב היה מוגבל ולמעשה אילץ את שלומי לפעול במסגרות מוגבלות ועדיין להביא תוצאות משמעותיות – אותן הוא סיפק בהצלחה, ביעילות ואפקטיביות רבה. בעל תואר ראשון בכלכלה וסטטיסטיקה מאוניברסיטת תל אביב.
בעלים ומנכ"ל של חברת 'היידה דיגיטל' – חברה לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי, ו-'AD תוכן ומדיה', המספקת שירותי כתיבת תוכן לעסקים ומותגים כמו 'זאפ', 'איסתא' ועוד. מהנדס תעשייה וניהול, עוסק בשיווק דיגיטלי מעל ל-15 שנים. מחלוצי כותבי התוכן וקידום אתרים בישראל, ואחת מהאושיות המוּכרות בתחום הדיגיטל. מייעץ לחברות, לארגונים ולאנשי מקצוע בתחום הדיגיטל, מוביל אסטרטגיות שיווק מתקדמות מבוססות-תוכן, מנחה ומרצה שהכשיר עד היום מאות סטודנטים במוסדות אקדמיים, מכללות וארגונים.

ברק רוט

אלכס אסינובסקי

פועל כקופירייטר וכמנהל קריאייטיב במשרדי פרסום מזה כ-20 שנה, בשנים האחרונות פעל גם כמנהל תקשורת שיווקית במספר חברות בינלאומיות. ברק הוא בראש ובראשונה קופירייטר. קופירייטר שעדיין כותב כתיבה יצירתית, יצרית, יוצרת, עוצרת, מתקשרת ומוכרת, ואז משכתב, מוחק, בודק, עורך, עושה הגהות, וגם יודע ללמד את התורה ולתת לתלמידיו כלים מעשיים ומוכחים.

מייסד של חברת EffectivBIZ המתמחה בבניית תהליכים עסקיים המבוססים על אוטומציה עסקית. בעל ניסיון של 20 שנה בעבודה בארגונים גדולים במשק (HP, אמדוקס, כלל ביטוח, משרד הביטחון וכו') בתפקידי ניהול, אפיון והטמעת מערכות אוטומציה עסקית. תפקידים אלו הקנו לאלכס ניסיון עשיר ומעשי, הן בסביבה העסקית והן במערכות טכנולוגיה מתקדמות. אלכס הוא בוגר מסלול יועצים עסקיים של ניר דובדבני ומתפקד כחלק מחטיבת הייעוץ שלו.

שי כהן

נחום בסה

מרצה לקידום בדיגיטל ובעלים של 'פצפץ מדיה' – סוכנות לקידום בדיגיטל. שי עוסק בתחום הקידום בדיגיטל כבר 10 שנים, בונה אתרים ומרצה על התחום במכללות, סוכנויות דיגיטל ומשרדי פרסום ומעביר הדרכות וקורסים לבעלי עסקים ב-1 על 1. עובד עם לקוחות גדולים וקטנים, ממשלתיים ופרטיים. ב-4 השנים האחרונות רכש שי ניסיון רב בעבודה עם עמותות ועסקים חברתיים.

מייסד החברה "ראש פיננסי" המתמחה בפתרונות פיננסיים למצבים שונים. נחום הוא יועץ עסקי, יועץ כלכלי למשפחות ויועץ משכנתאות ונדל"ן. נחום עבר את מיטב ההכשרות המקצועיות אצל הטובים ביותר: ניר דובדבני, אלון גל והכשרות מקצועיות רבות ושונות. נחום חבר בלשכת המאמנים, באיגוד היועצים לכלכלה, אצל רשם המתווכים, התאחדות יועצי המשכנתאות בישראל ועוד.

אתם רק שאלה?
אנחנו רק תשובה 😉

תכנית Must Rule Marketing מתאימה ליזמים ובעלי עסקים שמשווקים את עסקיהם באמצעות ספקי משנה ומשווקים, ללא שליטה על פעילותם וביצועיהם. אם אתם מרגישים שהחזר ההשקעה שלכם אינו מיטבי, ושהידע שלכם בעולם השיווק מוגבל כדי לקחת שליטה על אופן ניהול הספקים שלכם – Must Rule Marketing תסייע לכם לקבל ידע מקצועי שיאפשר לכם לנהל את פעילות הספקים במקום רק "להתנהל" על ידם.

 בוא נגיד את האמת זאת ההשקעה הכי טובה שתעשי/ה השנה ואני אראה לך למה.

עסק ממוצע שמשקיע בדיגיטל מגיע לסכום של  ש"ח בממוצע (2000 ש"ח לסוכנות טובה, ועוד 3000 ש"ח לקידום ממומן פלוס כל הנלווה לזה)

כלומר עסק ממוצע משקיע
60 אלף ש"ח בכל שנה.
ויש עסקים שמשקיעים פי 5-10 מהסכום הזה(בקרוב אצלכם :))

במחזור חיים ממוצע של עסק (10 שנים) אתם הולכים להשקיע קרוב ל מיליון שקל .

תכנית ההכשרה הזאת תלמד אתכם איך ליצור החזר על השקעה של לפחות פי 2 על הכסף.
ויותר חשוב! היא תלמד אתכם איך לא לזרוק את המליון ש"ח לפח.
עכשיו אתם תגידו לי, האם לדעת למדוד, לנהל ולמקסם את השיווק שלכם זאת לא ההשקעה הכי טובה שתעשו השנה?


התכנית לא מלמדת איך לשווק, אלא מלמדת כיצד לנהל את המשווקים שמשווקים את העסק שלך. על פי תפיסת העולם שלנו, בעלי העסק אינם צריכים לשלוט ביד רמה בכל נבכי עולם השיווק, אלא צריכים לדעת איך לבחור את הספק נכון, צריכים לדעת איך להפעילו ואיך למדוד את התוצאות שמתקבלות ממנו. הידע הזה נשען על היכרות עם הדגשים החשובים בכל פעילות שיווקית וזה בדיוק מה שתכנית ההכשרה מלמדת.
תכנית Must Rule Marketing תוכננה מראש מתוך הבנה והתחשבות בזמני הפעילות המקובלים, ולכן החלטנו לקיימה בשעות אחר הצהריים. בכל מקרה, המפגשים יוקלטו ויהיו זמינים לכל משתתף במערכת Schooler, לצפייה בזמן ובמקום הנוחים לכל אחד ואחת.

תכנית הליווי מתקיימת אחת לשבוע, מדי יום רביעי בשעה 18:00, למשך 5 חודשים (סה"כ 18 מפגשים).
כל מפגש יתקיים ב-live zoom באורך 3 שעות.

תכנית Must Rule Marketing היא השקעה לכל דבר ועניין. וכמו כל השקעה – היא מאפשרת למקסם את הרווח הפוטנציאלי בעזרת שינוי מצב "ממנוהל – למנהל". לקיחת השליטה על ביצועי הספקים שלך תאפשר לך לדעת איך לענות למשווקים כאשר הם אומרים "עשינו כמיטב יכולתנו אבל צריך עוד תקציב פרסום כדי להביא לידים ומכירות",
איך להפסיק לרדוף אחרי הספק בבקשות לקבל דוחות ביצועים ואיך למקסם את ביצועיו בפועל, והכי חשוב – איך לייצר ביטחון בביצוע פעולות שיווקיות, בין אם מדובר בפעילות שנמצאת בידי העסק או בידי המשווק החיצוני.

הכלים שניתנים בתכנית הליווי, לצד התובנות לשינוי התודעה – הם המפתח להתרחבות והגדלת העסק בהתאם למטרות שהצבת לעצמך. 

חס וחלילה. ישנם משווקים מעולים שמביאים תוצאות מעולות, אך למרבה הצער ישנם גם לא מעט חובבנים בתחום, שרלטנים ונוכלים. מטרתה של תכנית Must Rule Marketing היא לאפשר לך לזהות באיזה צד של הסקאלה נמצא המשווק שלך, ומנקודה זו – הבחירה מה לעשות עם הידע הזה היא לגמרי שלך! הבחירה אם לגשת למאגר הספקים המומחים שלנו היא בגדר המלצה בלבד. אנו השקענו מאמצים רבים כדי לגבש אותה – באמצעות בחינת ביצועים וצבירת חוות דעת מלקוחות, וכך, בפינצטה, בחרנו את הטובים ביותר. לכאן או לכאן, בסיום תכנית ההכשרה יהיו לך הכלים והביטחון לקבל את ההחלטה הנכונה בעצמך.
בהחלט, ובשמחה! הסיליבוס המלא זמין בכל עת בקישור זה.

רוצים לשמוע עוד?
השאירו פרטים ונחזור אליכם ממש בקרוב!

© כל הזכויות שמורות ל- BERULE
נבנה ועוצב ע"י

תודה שהשארת לנו פרטים :)

אנחנו נהיה איתך בקשר בימים הקרובים